onsdag 9. mars 2011

Slow City...?

Levanger fikk engang stempelet Slow City, ikke nå lengre tror jeg.....
(Nydelig trearmet lampe, noe defekt men....)Var entur på Mule rett utenfor Levanger igår og der syns jo jeg det er futt og fart jeg da...
(stilig modellfly, også noe defekt men...)
Musikk og radioavdelingen på Mule overgår den vi har her på Stjørdal...
Og er du riktig så heldig så får du en av kara der til å ta fram gitaren sin og !
Men denne tror jeg kanskje de sliter litt med å få lyd i...?
Denne kuriositeten fikk henge på spikeren en snartur før den fikk ny eier.
Mens dette maritime bildet er inne på butikken enda.
En aldeles nydelig gammel kommode har stått der et par dager men den dro mens jeg var der igår desverre....
Visste du forresten at Anne Lise som er begynt å jobbe der har fått kara til å ta inn stoffer, dynetrekk og div håndarbeider i nostalgisk stil..?
Noe klær fikk vi hanka inn igår fra containerne også!
Vel, det var litt fra dagen igår på Mule.
Idet jeg dro så jeg noen flotte, spesielle vinduer som stod lagra langsetter veggen i buret! da er det bare å plystre på en av kara da og få de til å stable langsetter butikkveggen!
Tipper de ble glad jeg dro etter alt maset og sjauinga jeg setter igang der nede ;)
Hihi, Slow City lissom...