onsdag 14. mars 2012

Strikkedama Bjørg og prakkmakere....

Hei igjen, nå skal jeg vise dere en sofa full av strikkerier Bjørg har lagd av garn kun fra Bruktbo butikken vår ;)Bjørg skriver selv;
Grønt barnepledd og litt garn igjen som kanskje blir et lite sjal.
Blått vognteppe.
Grønt sjal.
Kvitt sjal med englemasker og garn igjen til 1 eller 2 sjal.
Div. votter, nok garn igjen til kanskje 10 par votter av det orange garnet!
Lue, pannebånd og votter av noen oldemorsruter jeg fant.
Lue og sko av
Flamingo, ullgarn som ikke er i handelen lenger.
Oppvaskkluter, babysmekker, nåleputer og pannebånd av forskjellig bomullsgarn.
Knappene på smekker og nåleputer har jeg også kjøpt på Bruktbo! J

Kjempeflott at garnet blir brukt opp og ikke minst takket være de som står oppe på torget og tar imot og sorterer disse svartsekkene som havner i restavfallet ;)
Her om dagen hadde vi et par karer som lenge stod og funderte på hva i alle dager denne maskina var brukt til...... Jeg visste ikke, en kan da ikke vite alt heller men jaggu meg ble gåten løst etterhvert og maskina solgt !!
Her om dagen hadde vi enda en prakkmaker innom og han fant seg en gammel skrivemaskin som han skal lage seg ringer av... ! Vel , sjekk ut Fusentast Rekreasjon på facebook da vel ;)
Onsdag og åpent til kl 18.00 som vanlig !