torsdag 10. mars 2011

Pssst....

Heia der ;) Mange av dere savner mine gamle innlegg med disse bilderasene av varer ... Grunnen til at de ikke blir så mange som før er for det første litt bloggtørke, litt fordi at er det noe bra så drar det som regel tvert og litt fordi det har vært noe rolig her nede og litt fordi det er masse folk uten at jeg trenger blogge ! Og mange kommer med ting til meg personlig som dere vet jeg blir veldig glade for selv om det bare er noe rustent "skrap".... Hihi
Visste dere forresten at skøytesesongen synger på siste vers..? Og at trøndelags største samling av retro klær så å si nesten er tom også, masse folk har vært innom og gjort seg noen kles-kupp og det er jo gøy ;D Fått masse positive tilbakemeldinger på klesavdelingen vår ! Venter på nye leveranser og de kommer når våren er her for fullt!

Her i vinter var en dame innom og kjøpte seg en stor dukke. Hun sa den skulle stå i en butikk i Trondheim og at den skulle hete Gunda Marie ;) Butikken er en Fair trade butikk og ligger i Kongensgt.

Der selges mest barneklær men og noe dameklær! Te, kaffe og fair trade sjokolade!!!!
Gjett om jeg må dit neste bytur da, ja og ikke minst for å hilse på Gunda Marie ;)
Mange av våre kunder er og handler ting til sine butikker, og denne uka har vi både her på Stjørdal og Mule levert "innredning" til en ny spennende butikk som snart åpner i Namsos!!!
Kanskje må jeg ta meg et kundebesøk dit også, Namsos har jeg jo aldri vært i...To andre damer var på shopping til et nytt konsept og men det var visst topp hemmelig enda da.
Vel, håper Gunda Marie og resten av gjengen hos Lille P & Prinsessene i Norges vakreste by har det bra ! Kikker du nøye på bildene ser du noen av disse populære potetkassene vi hadde for en tid tilbake og ! Desverre er vi tomme for de.
Og ja, imorgen skal jeg prøve lage et lite "bilderas" innlegg igjen men husk at det meste som kommer inn i bloggen er varer som er solgt når de kommer inn hit i bloggen. Mange finner veien til den lille røde butikken vår sjø ;)
See You!