søndag 29. august 2010

Madam Stoltz...

Min favorittutstiller ble danske Madam Stoltz som hadde en skikkelig tøff stand med gamle stilaser av jern og slitt treverk! Sukk, noe slikt skulle vi hatt i butikken våres men det hadde vel kommet noen og kjøpt det og...
Røfft, tøfft-stilig og annerledes enn de andre ;) Herlig. At det var noen blide, trivelige folk inni der gjorde nok litt utslag det og ;)Gamle vinduer og drivved...Me like of corse! Å hnenge varer på pinner så også ut til å gå igjen hos flere av utstillerne.
Ellers la jeg merke til at utrolig mange hadde brukt paller til å presantere varene sine på.
Vel, en rimelig løsning å sette opp en stand på det er det iallefall! Det vet vel jeg som selv har drevet og laget messestands engang i mitt tidligere liv ;D
Mange paller hadde påskrudde hjul på også men det hadde jeg glemt ta bilder av ser jeg. Men det begynner kanskje å bli ganske så vanlig da ;)
Må vel vurdere ta inn paller for salg vi og nå ;)
Paller kan brukes til alt! Og farger, legg merke til fargene som begynner å komme da!!! Endelig sier jeg og glad for at lilla ser ut til å holde koken enda et par år ;D
Så fra paller til kasser!
Kasser i alle former, farger og utforminger!
Skjønner nå hvorfor kassene vi får inn på butikken går fort unna ;)
Vel, det var litt fra årets gave og interiørmesse sett fra mitt lille Nikon kamera.
Og takk for reisefølget snille Marit ! Marit driver en liten blomsterbutikk og skal straks flytte til Malviksenteret og der kommer det til å bli futt og fart tenker jeg.
Marit slo til å bli forhandler av merket Garden Girl og det blir spennende greier !
Stikk gjerne innom bloggen til Marit her!