tirsdag 10. august 2010

En sommerflørt med Ikea...

Idag var Containergirl så heldig å være med på lanseringen av Ikeas sekstiende katalog !
Dette skjedde i en hage et sted i trønderhovedstaden og en vakrere ramme rundt festen enn hagen til Marit og Ivar tror jeg neppe Ikea kunne ha funnet seg ;)Akkurat passe med folk, perfekt vær og ikke minst; den nydelige maten vi fikk servert gjorde lanseringen av Ikea katalogen til en flott sommerdag en vil huske lenge.
Varene rundt om som var utstilt ble det til slutt budrunder på, ja til nesten Bruktbo priser!!!
At Ikea er proffe på det de driver med fikk de bevist igår og jeg tror alle var fornøyde da de gikk derfra med sine godiebager og hagekrakker!

Og ikke minst IKEA KATALOGEN som de fleste av oss kom for å få!
Ja, hvertfall jeg da som er genuint interessert i trender og interiør.
Her over er en herlig venninne av meg som gikk av som vinner av dette hagesettet under en budrunde ;) Og bildet under her er av en noe avslappende Containergirl som tar en hvil i en gml Ikeaseng opprinnelig kjøpt på Ikea for noen år tilbake og som ble levert til Stjørdal Gjenbrukstorg men som Marit en vakker vårdag kom og kjøpte i Bruktbo butikken våres for kr 150,- Gjenbruks-senga si det ja tenker jeg ;D
Tusen, tusen takk til Ikea, Marit & Ivar og ikke minst til Bente som gjorde dette til en flott dag!
Ekstra flott syntes jo Containergirl at Ikea satser på kildesorteringsbager og oppfordrer kunder til å ta med brukte lyspærer for så å få med seg sparepærer med hjem ! Me Like ;)
Og mens Containergirl farter rundt på div loppiser, lanseringer og annet må noen jobbe...Hihi