mandag 20. oktober 2014

Uke 43

Uke 43 startet rolig så balla det på seg.....
 Like før regnet kom fikk jeg inn denne gedigen sofaen med to tilhørende stoler til !
Den som kjøper denne må enten være sterk eller kjenne noen som er supersterke til å hjelpe seg å bære!!! Råstilig femtitalls ;)
 Samtidig kom denne aldeles nydelige skinnstolen, perfekt til kontoret....?
 Så rett før jeg stengte kom en mann med noe han kalte "gammelt ræl" som de sier her i trøndelag og jeg så jo straks at det var gammelt men langt ifra "ræl"......
 Hva med juleservice komplett til seks fra Stavangerflint da dere...? Perfekt til jul !
Og så en liten trist notis tilslutt;
Denne konvolutten fant jeg i en pose med lysestaker og det første jeg må gjøre imorgen før jeg begynner å prise "gammelt ræl" er å drive litt detektiv arbeide....