mandag 11. februar 2013

"prøv e-bay du..."

 
Ved juletider var jeg så heldig å få arve min sønns gamle iphone, iphone 3 et eller annet.....
og jeg vil selvfølgelig prøve å kjøpe meg et litt fancy deksel til arven men det var ikke enkelt du!
Siste plassen jeg prøvde meg fikk jeg iallefall et tips om å prøve på E-bay av alle steder og at jeg var håpløs gammeldags.....Vel, gammeldags som jeg er kom jeg meg jo aldri så langt som til e-bay da....
Men nå er jo jeg så heldig å jobbe et sted der alt en ønsker seg kommer innom før eller siden ;D og gjett hva som kom inn på fredagen da; jovisst deksel til min iphone 3!!!!! Det var selvfølgelig bare ett men det holder for meg ! Men det var masse annet brukbart i de kassene også,ladere deksler til nokia, samsung, handsfreesystem, høytalere...U name it; kom og se om det er noe du kan trenge da vel !
Åpent 11.00 til 15.00 idag!