mandag 28. januar 2013

En brud til besvær...?

Disse to bildene la jeg ut på facebookgruppa vår i forrige uke, og da ble ivrige mediafolk interesserte ;) Men jeg ante jo ingenting, for på innboksen min på facebook får jeg tatt inn meldinger kun fra venner. Men på fredagen kom en kar fra tv Adressa og stilte seg opp utafor porten og lurte på om jeg ikke las meldingene mine !! Så sorry til alle dere som har sendt meg pm de siste årene der inne-jeg ante ikke den innboksen eksisterte før på fredagen.
Ca 20 herlige brudekjoler ble funnet i en restavfallscontainer og da må en jo gjøre det beste utav det; troppe sammen et par venninner, inn i skjørtene og vips; vakre vinterbruder i vinterland !!! Ha ha;D Kjolene selges til kr 200.- pr stk og max en kjole pr brud av forståelige årsaker !
Solgte 6 stk på fredagen så det er igjen noe til dere etternølere også! Så etter du har vært her og shoppa kjole kan du stikke til butikken vår på Levanger der Anne Lise har ny åpning av nybutikken idag med kaffe og kaker ! ps-takk til snille Karin og Ingrid som stilte opp som modeller sammen med meg en iskald januarettermiddag..... ps2-den vakre høvelbenken ble solgt men hentes onsdag, da skal kunden ta med seg en sterk kar el to for å bære den ut!