søndag 29. juli 2012

What to do......?

Har du feriedager til overs og lurer på hva du skal finne på...?
Stikk innom Åfjord og Stokkøya sjøsenter da vel !!!
Containergirl hadde lest og hørt så mye om dette stedet og bestemte seg for å ta en titt ;)

 Hadde jo lest det skulle være såååå bra og må virkelig si forventingene ble innfridd ! Ja, det var faktisk enda bedre enn forventet- superartig ! Ikke bare var det et vakkert sted, men betjeningen, maten, stemningen.....Ser nå de søker etter sesongarbeidere/høst der ute. Nesten så jeg kunne tenkt meg å søke. Stikk innom Facebooksida deres og sjekk ut da vel !
 Ellers er det en flott utstilling oppi Hegra om du kanskje ikke hadde tenkt deg så langt. Masse flotte stoler som er dekorert etter alle kunstens regler og uten regler..... Stolen min er også med og jeg må si jeg beynner å savne den, kanskje jeg stikker innom entur selv idag ;)
Vel, uansett hva du velger ha en fin dag og ut å samle deg nye inntrykk !