onsdag 6. juni 2012

Go East....

Idag på tur til Meråker gjenbrukstorg fikk jeg en glimrende bloggeidè !!! Tror jeg.....
En går litt tom innimellom både av ideèr og hvordan en skal gjøre ting, dessuten er det masse bruktbutikker der ute som har lagt seg på samme linje som oss og det er jo moro men nå har jeg lyst til å finne på noe skøy... Noe annerledes-det er på tide!
Er dere med meg eller??? Gå inn på Face og si din mening om blogginga da vel !
......
Vet mange savner disse bilderasene mine med varer som er kommet inn, men samtidig er det mange som kommer hit og blir skuffet fordi varene er borte. En dame sa til meg endag at jeg kan blogge ting jeg ikke får solgt, slik som tinn og gardiner fra nittitallet men det hadde vel blitt stusselig vel....
....
Go West-Go east sier jeg bare.......Gled dere til å følge bloggen imorra om det ikke blir for travelt da !