fredag 25. mai 2012

Pinse !!!



En ny, frisk bizzy bizzy uke ;) Assistenten måtte stå modell på onsdagen da vi fikk inn et par svartsekker med klær! Containerklær!!!

 
Noen bilder fra uka som er gått kommer her. Upps, der mista jeg et bilde igjen....Shit, håpløst etter blogger fikk nytt bloggesystem men fikser sikkert det og  !

 
Vel, iallefall- Masse varer, besøk og sol har det vært !


 
 Atter engang sier jeg som fru  PetrineNielsen; litt for enhver smak for tiden!

Idag avslutta jeg dagen med nesten å jage ut en trivelig dansk dame og så viste det seg at det i tillegg var låst inn en mann der bak i butikken....Snakk om å være klar for helg!!!!
Vel, det gikk bra og alle dro hjem glade og fornøyde tror jeg;))))
Og så kom det forresten inn enda en gammel flott sykkel rett før stengetid idag-og som jeg driver og reklamerer med på facebook ; Sykkel kr 100.-
Små, store, stygge,fine, gamle, kurante, ukurante, svarte, hvite, med og uten luft !
Med dette vil vi ønske dere alle en riktig god pinse helg !!!