tirsdag 31. januar 2012

Sukk hjerte.....

Idag har jeg endelig vært på min absolutte favorittbutikk igjen; og det er Bruktbo butikken vår utenfor Levanger!!! Spennende varer og snille priser !Blir glad hver gang jeg er innom der, bestandig et eller annet rustent liggende der til meg og.....
-Sjekk sofaen der bak, et bilde til kommer om litt... Den var bare helt RÅ!!!

Et pumpeorgel og en aldeles nydelig dør hadde de der og ;)

Og denne "telefonbobla" eller hva den nå heter...Sikkert noen som finner en plass til den og i disse "alt er lov" tider!!!

Skapet over var bare helt dåååån, synd den klesrulla satt fast oppå.... Hihi

Et vakkert etasjebord med to skuffer.

-Og igjen den rocka sofaen; passer overalt og passe liten til å smette inn overalt også ;)

Vel hjemme på Stjørdal igjen stod denne sofaen og venta på meg da der i solnedgangen.... Passer kanskje ikke inn overalt men med litt stell og ekstraservice kan den bli ordentlig fin igjen !!!

En nydelig gammel kontorstol stod utenfor også, ser ut som om den kom fra samme leveringa som den gamle sofaen ;) Og tenk dere; nå har vi endelig noen potetkasser igjen så løp og kjøp!!!

(Vi har ikke mulighet til å legge av varer el sende desverre,heller ikke butikken på Mule. Mule ligger utenfor Levanger og er ca tre kvartesr kjøring fra Stjørdal)