fredag 13. januar 2012

Kunde bilder !

Hei der, da har jeg fått noen bilder fra en kunde av oss og disse gjenbruksinnleggene våre etterlyses for det er så "gøy å se resultater" er det flere av dere som sier!Vel, her er det altså en mann som titt og ofte er innom oss og som har lagd seg et bort utav to "bukker" han kjøpte for en tid tilbake. Nå har bukkene blitt til to lekre bordbein og fått en solid bordplate på seg!
Endel gamle vinduer har denne mannen kjøpt seg også, og jeg vet jo han bor i et gml hus så jeg trodde han drev og skifta ut vinduer der.....Så feil kan man altså ta; vinduene er blitt til skap!
En gammel kjøkkenskuff er blitt til en praktisk hylle over kjøkkenkroken til vesla ;D


Og det gamle hespetre stativet ble sammen med et pizzabrett (!) til et skjønt lite bord i sofakroken! Husker de bordbeina stod her leeeenge....Hihi

Til sist, enda to flotte skap og disse er av skikkelig gamle vinduer med grønt glass.

Det ene ble malt, mens det site er holdt i trefargen. Jatakk; begge deler!

Tusen takk til Jørgen for lån av bildene.

Jeg presiserer at dette IKKE er varer vi har i butikken men varer som er kjøpt her og redesignet. Kanskje har du og noen bilder du vil dele her på bloggen? Send oss gjerne mail så blogger jeg gjerne funnene dine! God helg !