onsdag 1. juni 2011

Til helga...

Ja til helga er det Vømmøl litt lengre nord og idag kom denne skjønnheten og smatt inn i den siste Vømmøl-kjolen vår !!! Men ikke bare vømmøl som gjelder for tiden da ;)

Vakre, smekre lamper har vi også! Vel, den under her ble solgt idag men resten av lampene har vi enda da.
Hmmm, henger enda ;)
Butikken vår er stengt imorgen men på fredag er det fullt kjør igjen!
Idag tror ikke jeg har sittet mere enn 10 min tilasmmen, full butikk i hele dag!!! Og varene har strømmet på og ut igjen; Artig!

Den gamle seilbåten var innom i ca 4 min før den ble solgt og fikk seg et nytt hjem ;) Damen som kjøpte den hadde vært innom butikken vår på Mule først og funnet seg noen godbiter der og visstnok. På Mule har de og åpent på fredagen!


Vel, altså vømmøl til helga ;D Legger til enda et bilde av den flotte modellen og en gjestearbeider som så absolutt ville være med på bildet !


Ps- Da jeg dro fra jobb idag måtte jeg stikke innom kara på torget entur og gjett hva jeg gikk meg på der...? Jovisst, to kjoler perfekt til vømmøl ;) Selges fredagen !

Ps II- må lage et innlegg til snart, kom så utrolig masse flott idag som jeg tok bilder av og som har fått nye hjem.