mandag 13. juni 2011

Ikea Hacking prosjekt...

Hmmm, her er lampa jeg tok med meg fra Ikea...Høyt hang den og rar ble den......

(Gardin til venstre i lin fra Ikea, bordlampe i vindu Ikea tidlig nittitall...)

Ps. Legg merke til kurven på bordet....Som nevnt tidligere så gikk jeg tom for perfekte driv ved pinner så jeg måtte legge hodet i bløt og lampa ble satt ned på bordet oppe i en kurv jeg har laget av ståltråd tidligere....
Og vips; en fly me to the Mooon lampe !!! One of a kind det er sikkert....
Neste lørdag arrangerer Ikea Leangen et storslått loppis og auksjon der de hackede tingene vil bli auksjonert bort til et godt formål; Redd Barna

Vel, enn så lenge står den nå nede i kjellerstua mi og fungerer perfekt som bordlampe også !
Vel; dette blir spennende ;)
Ha en flott siste kveld denne pinsa så får vi håpe værgudene er med oss resten av uka !
Fly Me To The Mooon............