søndag 15. mai 2011

Re-Kreasjon ....

 Sjekk ut dette da ! Leif er kunde av oss som shopper både det ene og det andre og nysgjerringe meg måtte jo spørre hva han skulle med alt...." Jeg jobber på et prosjekt sjø...Du får kanskje høre om det engang...." var det han sa første gang han var innom butikken vår.
 Og jaggu meg fikk jeg til slutt se resultatene av denne kreative mannens idèverksted ;D
det meste her er fra butikken vår og det som ikke er det kommer fra "aillainnaplassa...." ifgl den kreative mannen sjøl!
Granat kasser er det som regel damene som kjøper, men nå også Leif og sjekk så stilig den ble da !!!
Artig å se at også menn begynner å finne på nye ting av gammelt, og flere eog flere unge menn er innom og handler seg noe til et prosjekt eller to ;)
 Dette piano lokket må jeg si jeg hadde vansker med å se hva det kunne bli til på nytt....
Men Leif er ikke tapt bak en vogn ser det ut til ;))) (klikk på bildene for å få de større)
Ble du nysgjerrig på denne Leif og hva mere han lager...?
Stikk inn og legg deg til på Facebook sida hans da vel, det har jeg gjort ;)
Ps; hilser til Leif`s lille hjelper og håper den lille lykke-tingen du fikk av meg er tørket...