torsdag 28. april 2011

Skap damene "mine"...

Et lite skapinnlegg på tampen av dagen om skapdamene "mine" Sitter hjemme og blogger, rekker jo ikke inn på dataen nede på jobben lengre... Og ja; hadde det ikke vært for skapdamene "mine" som noen kaller de(hihi) så hadde det jaggu meg vært fullt inne i butikken våres !Dette skapet fikk jeg ikke solgt før påska så det stod ute med presenning over seg; heldigvis kom Irina og reddet det fra utetilværelsen . Hun hadde med seg to sterke karer og de tok skapet på null komma niks oppe på hengeren ! Irina har gjort flere skap kupp nede hos oss...
En annen dame som har "reddet" mange skap nede hos oss er damen bak Stjørdals kanskje vakreste butikk... Den heter Sareptas Krukke og bloggen finner du her. dette vakre,hvite skapet ble igår med henne hjem ;) ..

(lampe solgt) Dette vakre lysegrønne skapet kom inn nå på tirsdagen og ja, det stod helt til idag !!!
Da kom damen bak bloggen her og handlet til pikrommet sitt, slik at hun kan "frigjøre" et annet skap hun har hjemme og kanskje selge det i butikken sin her ;)
Vel, det var altså litt om skapdamene "mine" ;)
Hvem av de mon tro kommer til å kjøpe seg disse to herlighetene som kom inn på tampen av dagen idag...? Et spisebord kom sammen med de også, nyyydelig !
(retrostoffer solgt)
Bruktbo Petter`n kom inn i rette øyeblikk og fikk hjulpet oss å få bært inn disse to herlige skapene men han mente vi burde begynne selge Ikea skap istedenfor...De er visstnok ikke så tunge, hihi ;)

Vel, disse to herlighetene står altså nå inne i butikken våres og venter på nye eiere!
Blir det Anita, Irina eller Line...? Eller blir det kanskje noen helt annen..? Uansett, førstemann til mølla prinsippet gjelder uansett hva vare det gjelder !


Vi får for tiden masse forespørsler om vi kan ringe sende sms når noe spesielt dukker opp i butikken men dette har vi desverre ikke mulighet til. Ikke har vi anledning til å sende varer heller. Imorgen skal jeg prøve rote meg til et innlegg med et bilderas av varer som har vært innom den siste uka. Gled deg ;D