tirsdag 19. april 2011

Påskedager

Jeg repeterer igjen; butikken er stengt i påska både på Stjørdal og på Mule.Mange ringer, sender sms og mail men altså stengt !

Vi åpner tirsdag neste uke kl 11.00 da renger jeg med noen står for å kjøpe den utstillingsdukka vist i innlegget under.Utrolig mange er på utkikk etter en slik har jeg skjønt.....
Men her er det førstemann til mølla; jeg har ikke mulighet til å sette den av til noen eller sende den desverre. Kanskje til Mandal el Lillehammer ;D
Siste dag før påska satte inn solgte jeg sikkert 10 stk gamle krutt, dynamittkasser så dette bildet er bare et minne ... Men resten av varene du ser i innlegget her står i butikken vår enda.

Det gjør Dante også....


Fortsatt god påske!

Og til dere som er på Facebook; Er det stemning for en konkurranse igjen eller...?