tirsdag 22. mars 2011

The naughty Lady....

The Naughty Lady of Shady Lane....
Er dette henne eller..?Er det henne i den flotte behandlings stolen...
Dagen idag har jeg tilbragt på Mule og bruktbobutikken våres der.
Her kommer noen bilder fra dagens runde ;) gammel sjarmerende lampe; flere står på vent for å komme inn i butikken.En gammel kakeboks med diverse remedier fra svunnen tid... Dengang da Nyco var nyco og Sloans Liniment var i vareutvalget ;)
En gammel skrivemaskin ble fort solgt idag, likedan den lille sjarmerende kassen.
Sjekk den trillebåra da !!! Om den ikke er så praktisk i hagestellet kan den bli et flott blikkfang i en hage med sjel.....
Idag ble en gammel vev fra 1870 tallet bært inn også. Kjempeflott, og om den ikke kommer i bruk som vev igjen kan den bli et flott inventar i en eller annen butikkinnredning ;)
Den ser flott ut i butikken men slikt får desverre ikke stå lenge hos oss...
Her er mulighetene mange, kanskje bruke den som seng på et eller annet vis ;)
The naughty Lady of Shady Lane.....Det klinger i ørene mine enda ;D og den gamle gramofonen spilte om att og om att....
Og er du heldig kan denne sjarmerende sveivegramofonen bli din; tror den stod i butikken enda da jeg dro idag... Og gnåla på denne Lady sangen ;)
Og så fikk jeg melding her utpå dagen om at det hadde kommet et lite lass med potetkasser til Stjørdal... Hvordan de er aner jeg ikke men det får vi se imorgen-onsdag og langdag både på Mule og på Stjørdal. Stikk innom da vel ;)