onsdag 2. februar 2011

Fordi jeg fortjener det...

Idag , etter nesten to timer der bak på kontoret fikk jeg så innmari lyst til å være litt kreativ ! Så innmari lenge siden sist, så jeg henta stiftepistolen og stifta ivei noe blondestoff på et gammelt vindu ;)Tenkte lage en spektakulær utstilling og ta noen kule bilder , men ca fem minutter etter at vinduet var ferdig kom en blid jente og lurte på om hun kunne få kjøpe det....Vinduet ble solgt og inn ramla det på med varer så her var det bare å brette opp ermene ;)
Sjekk dette herlige, brune bordet da!!! Solgt
Stol m/ dårlige bein, også solgt.
Inn kommer Tone med verdens mest søte trearmet lampe, og inn kom verdens søteste jente og kjøpte den ;)))) Lampe Solgt. Og så nydelig den ble med lys i !!! rosa, mint og gul skjerm...
Etter mat kom denne flotte tallerkenhylla inn også, solgt nesten med en gang!
Er du ute etter en slik må du bare kjøpe den mens den enda står i ro ;)
Kakeboks lageret ble og fyllt opp idag også og noen av dere gikk hjem med en flott boks eller to !
Vel, den flotte blå/grønne vindusramma ble solgt men jeg fikk da innimellom kosa meg og laga opp to stk til med vanlig hvit ramme rundt, de er i butikken enda da og den aldeles nydelige sofaen dere så litt lengre opp her.... Nå skal jeg kose meg med litt lakris; fordi jeg fortjener det !