onsdag 12. januar 2011

Happy Me ;D

Idag var denne herlige strikkedamen innom entur til meg, hun skulle levere varer til husfliden men jeg var så heldig å få kjøpe meg dette vakre paret da!!!Jeg har lest om hun som har designet de i avisen tidligere og jeg hadde planer om å kjøpe et par når jeg har fri og nå fikk jeg altså shoppet uten å dra herfra! Lykkelige meg ;)
Ellers er alt ved det gamle her nede hos oss, varer kommer varer går. Lamper solgt, kun den grønne igjen...
Her er en lampe som dro idag og, en heller spesiell sak men da vi begynte å se på den er den egentlig litt av et kupp til hele 30 kroner!
Kuppel kan du sette på også ;)
Vel, varer kommer varer går.....
Og jeg gleder mg til å begynne ta mine vakre favorittvotter ibruk!!!

Men det blir ikke før kl 18.00 ikveld for da stenger jeg butikken her nede onsdager ;)
Hei og hopp og takk til flink fotograf!