mandag 13. desember 2010

Vinterlig i trøndelag!

Heia der! Førstemann på jobb mandag er som regel meg og da er det meg som må rydde snø...
Phu, idag var det masse å ta igjen og håper Bjørn snart kommer med hjullasteren sin...Masse varer står jo der ute, slik som denne stolen. Perfekt til å sette i hagen med et kornnek på og pynte opp til jul ! Stol kr 30.-
Eller hva med en spark..? Vi selger de for kr 150.- store som små ;)
Med snø på!
Her inne i butikken er det varmt og godt, og glass har jeg fyllt på med her nå.
Kr 10.- pr stk og perfekt til å putte små juleting i...
Norges glass har vi fått inn mere av også, flest store. Fra kr 30.-

Rett før vi stengte på fredagen kom dette sjarmerende settet inn!
En gammel, stol og krakk full av sjarm. kr 150.- 0g 80.-
Men hva står oppe på den krakken da...?
Wow, en gammel juleboks ! Der mannen springer etter kjerringa med julesild og ikke vater !
Kommer helt fra Fredrikstad den gjengen der og da blir det litt frakt i tillegg til vasking av boks.
Boks kr 130.-
Endel andre ting kom inn fredagen og, noe dro og masse er igjen ;)
Hva med en praktisk rund puff..?
Som ny!
Eller hva med et radioskap..? Disse blir ikke stående så lenge hos oss etter at damene og har fått opp øynene for disse herlightene ! Kr 250.-
Før helga skrev jeg at vi hadde bare en uke til før jul !!! Men det stemmer jo ikke, det er hele to uker igjen så ikke stress ;) Plutselig fant jeg ut at ejg hadde en hel uke til overs, phu det var godt kan dere tro ! Altså denne uka og neste holder vi åpent men så stenger vi i mellomjula ;)
Etter jobb idag skal jeg hjem og kikke på stjernehimmelen som visstnok skal bli spetakulær ikveld !!! Skal du ? Og bøker , de selger vi enda for kr 1.- pr stk !