fredag 29. oktober 2010

Hjelp meg...

Ja, hjelp meg tømme butikken da ;)
Som jeg sa igår; det hagler inn med varer og så må jeg jo ta vare på alt og da sjø...Nydelig gammelt bord, noe ødelagt men med føttene i behold enda!! kr 200.-
Et noe spesielt gammelt skap...kr 500.-
Enda et av de gamle skapene, dette har jeg våget meg å sette 800.- på...Huttimegtu ;)
Da får det stå noen dager her da kanskje...?
Skøyter kr 60.-

Enda et skap med sjarme, mangler det meste men ikke sjarme...kr 150.-
Lampe 200.-
Enda noen skap kr 150.- 150.- og 300 for kråskapet.
Phu, der måtte jeg ta en pause; åpne døra til kundene som stod og venta på meg ;)))
Shabby blått skap til kr 300.-
Og så ser jeg den ene etter den andre trivelige kunden i avisene for tiden, artig det da og flotte reportasjer de lager!!
Retro møter shabby..Vet ikke hva som er mest poppis for tiden jeg... Men hjelp meg å tømme butikken for møblene da, de tar jo slik plass ;)))
God helg alle!